Wil jij samen met ons mee strijden tegen kinderuitbuiting? Kun jij goed meedenken met gebruikers van en ontwikkelaars van verschillende applicaties die het werk van Terre des Hommes ondersteunen? Heb jij een hart voor kinderrechten en ICT? Dan is Terre des Hommes op zoek naar jou! (32-36 uur)

Terre des Hommes

Terre des Hommes Nederland wil kinderuitbuiting voorkomen, kinderen uit uitbuitingssituaties halen en ervoor zorgen dat deze kinderen hun ontwikkeling in een veilige omgeving kunnen voortzetten. Terre des Hommes Nederland richt zich op het voorkomen en stoppen van seksuele uitbuiting van kinderen, de ergste vormen van kinderarbeid, kinderhandel/migratie en kindermisbruik. Voor elk van deze vormen van kinderuitbuiting ontwikkelt en implementeert Terre des Hommes projecten en programma's via lokale partners, voornamelijk in Azië en Afrika.

Positie in de organisatie

Deze positie valt binnen het team IT, onderdeel van het Finance & Operations afdeling. In de praktijk besteed je ca. 50/60 % van je tijd aan het werken met onze CRM en marketing systemen Salesforce en Marketing Cloud, primair gebruikt door de afdeling Fundraising & Communications. De andere 40/50% van je tijd besteed je aan Primas. Primas is een PRoject Informatie MAnagement Systeem. Een nieuw systeem dat we op dit moment aan het testen zijn en op termijn organisatiebreed gaan uitrollen. Ons doel met Primas is meer en beter inzicht in (de kwaliteit van) onze projecten houden. Als functioneel applicatiebeheerder heb je een cruciale rol in de communicatie tussen gebruikers van deze systemen (wereldwijd) en de leveranciers. Team Fundraising & Communication houdt zich in een dynamische en spannende markt bezig met het verwerven van steun en inkomsten, met communicatie over ons werk, interactie met donateurs en de positionering van onze organisatie. Salesforce en Marketing Cloud spelen hierin een centrale rol.

Het Primas systeem wordt organisatiebreed gebruikt, in onze regio- en veldkantoren, door partnerorganisaties en op het hoofdkantoor waar onze Project Backoffice een centrale rol speelt in het gebruik van Primas. Lijkt het jou leuk om hieraan mee te doen? Solliciteer dan nu!

Je werkzaamheden:

  • Je bent dé interne expert op Salesforce, Marketing Cloud en Primas.
  • Je begeleidt gebruikers en leidt nieuwe gebruikers op.
  • Je biedt hands-on ondersteuning en eerstelijns support op alle drie de applicaties.
  • Je bent de schakel maar ook poortwachter en filter tussen de interne gebruikers en de implementatiepartners. Daarbij hou je inzicht in support verzoeken en ontwikkelprojecten.
  • Je brengt, samen met gebruikers en implementatiepartners, onze Salesforce, Marketing Cloud en Primas omgevingen naar een volgend niveau.
  • Je hebt een coördinerende taak in ontwikkelingen, weet behoefte goed in kaart te brengen en bent in staat om oplossingen te testen op doelmatigheid en effectiviteit.

Functie-eisen en profiel

  • Je hebt een relevante opleiding.
  • Aantoonbare ervaring met Salesforce, Marketing Cloud en bij voorkeur ook de Converse Engine van Step Orange.
  • Aantoonbare ervaring als functioneel applicatie beheerder.
  • Je bent bekend met project informatie management systemen.
  • Je bent in staat te communiceren met niet technische gebruikers en IT’ers bij de implementatiepartners.
  • Je bent analytisch en in staat problemen in kaart te brengen, (deels) zelf op te lossen of samen met de implementatiepartner aan een oplossing te werken.
  • Je houdt van het ondersteunen van anderen, voelt je verantwoordelijk en werkt gestructureerd.

Wat bieden wij?

Een functie in een internationale werkomgeving met betrokken en enthousiaste collega’s. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke groei. De salariëring is afhankelijk van opleiding, ervaring en leeftijd en valt tussen 2.559 en 3.179 euro bruto per maand. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Gestart wordt met een contract voor bepaalde tijd.

Meer informatie of solliciteren?

Spreekt de organisatie en het werk je aan, herken je jezelf in dit geschetst profiel? Stuur dan je sollicitatie uiterlijk 30 april 2019 naar vacature@tdh.nl. Als je vragen hebt over de functie, neem dan contact op met George Ooms, Teamleider Particuliere markt (g.ooms@tdh.nl) of Sacha van Ulft, Head of Finance & Operations (s.vanulft@tdh.nl) of via 070-31050000.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Delen in je eigen netwerk daarentegen wel!

Veiligheid van kinderen is voor Terre des Hommes essentieel. Wij accepteren dan ook geen enkele vorm van misbruik. Dit onderwerp komt aan bod in onze werving- en selectieprocedure.

Share this: