Sander Hanenberg nieuwe marketingmanager bij Terre des Hommes

Op 1 augustus 2014 is Sander Hanenberg begonnen als marketing en communicatiemanager bij Terre des Hommes.  “De propositie van Terre des Hommes is zeer uitdagend voor fundraising.”

Sander Hanenberg is verantwoordelijk voor de communicatie en marketing van de kinderrechtenorganisatie Terre des Hommes. Hanenberg brengt bijna twintig jaar ervaring in marketing mee. Hij heeft voor allerlei organisaties, van profit tot non-profit, gewerkt, met campagnes voor uiteenlopende merken als RBS, Renault, Sportlife, Mentos, NPL, Unicef en SHO. De afgelopen jaren werkte hij bij ontwikkelingsorganisatie VSO. Zijn specialisme is online en mobile marketing.

“De doelstelling van Terre des Hommes is het stoppen van kinderuitbuiting. Dat is een hele scherpe doelstelling en ik geloof sterk in die missie,” aldus Sander. Juist die missie maakt zijn werk heel uitdagend, wanneer het gaat om fondsenwerving: “Helemaal in deze tijd: mensen hebben minder geld om te doneren en ze zijn kritisch over het werk dat goede doelen verrichten. Bovendien is de concurrentie groot. Maar ik ben er van overtuigd dat er kansen zijn, als we het fantastische werk van Terre des Hommes op de juiste manier onder de aandacht weten te brengen van trouwe en potentiële donateurs. Het is een bijzondere organisatie en ik ben er trots op om bij Terre des Hommes te werken.”
 
 

Share this:

Gerelateerd nieuws