Werken bij Terre des Hommes is strijden voor kinderrechten
Met het vervullen van deze functie strijd je mee tegen uitbuiting van kinderen. Dat doen we bij Terre des Hommes al sinds 1965. Wereldwijd. Zonder te discrimineren. Met respect voor lokale culturen. Natuurlijk kunnen we hierover veel meer vertellen, maar dan raken we voorlopig niet uitgepraat.
Terre des Hommes heeft op dit moment 42 winkels. Onze winkels bestaan dankzij mensen die graag vrijwillig de handen uit de mouwen steken. Daarnaast worden winkels gesteund door betrokkenen die waanzinnige spullen doneren! Vanuit een vernieuwde strategie werken we de komende jaren aan een uitbreiding van ons winkelnetwerk. Hier hebben we mensen voor nodig die ervan houden om de mouwen op te stropen, uitdagingen aan te pakken en van een idee werkelijkheid kunnen maken.
Plaats in de organisatie:
Als Front Office Assistent rapporteer je aan en werk je nauw samen met de Front Office Coördinator. Je maakt deel uit van een enthousiast en ambitieus team. We hebben een platte teamstructuur waarin ieder teamlid betrokken wordt en een bijdrage levert aan de voortdurende ontwikkeling van de winkelorganisatie.
Algemeen
In deze functie zul je het winkelteam en de vrijwilligers uit de over heel Nederland verspreide Terre des Hommes winkels ondersteunen.
Er zijn ruim 1700 vrijwilligers die met hart en ziel in deze winkels werken. De winkels zijn van groot belang voor Terre des Hommes vanwege de opbrengsten die ten goede komen aan het werk van Terre des Hommes.. Daarnaast maken onze winkels het mogelijk om gemakkelijk te doneren, namelijk door het kopen en geven van goede spullen. En natuurlijk geloven we in de noodzaak en het plezier van hergebruik.
Doel van de functie
Als Front Office Assistent ben jij een spin in het web:
- Je bent een aanspreekpunt voor het winkel supportteam en de vrijwilligers.
- Je draagt er onder andere zorg voor dat de vrijwilligers zich gehoord en gesteund voelen bij de werkzaamheden die ze voor Terre des Hommes doen.
- Je focus is de praktische ondersteuning van de winkels op het gebied van:
- administratie;
- voorraadbeheer (aanvoer/afvoer van de juiste spullen);
- bestellen/verdelen voorwaardelijke en commerciële winkelbenodigdheden en communicatiemiddelen.
Wat ga je doen?
- Relatiebeheer met alle mensen die betrokken zijn bij het winkelnetwerk. Van vrijwilliger tot leverancier.
- Je beheert afspraken tussen het winkel supportteam en ons netwerk.
- Je ondersteunt collega’s van het winkel supportteam bij alle voorkomende werkzaamheden voor de winkels.
- Je bent telefonisch en per mail bereikbaar voor vrijwilligers van het winkelnetwerk, je zorgt voor opvolging van de ondersteuning. Je zet vragen door naar collega’s of beantwoordt ze zelf.
- Je ondersteunt bij commerciële activiteiten zoals markten en evenementen.
- Je draagt bij aan kwaliteitsverbetering door deel uit te maken van trainingen voor onze vrijwilligers.
- Je levert een bijdrage aan de verbetering van de werkprocedures van het winkel supportteam.
- Je ondersteunt bij een soepele stroom van gedoneerde goederen, denk aan distributie en beheer van reststromen.
- Je ondersteunt bij het gebruik van onze online communicatie en verkoop tools.
- Je bent regelmatig in één van onze winkels te vinden.
- Je bent door onderdeel te zijn van de operatie goed op de hoogte van de behoeftes van winkels én klanten.
- Je zorgt voor waarneming van het front-office bij afwezigheid van je collega.
Wat neem jij mee:
- Je bent praktisch ingesteld en een echte regelaar;
- Je bent servicegericht zowel richting onze vrijwilligers als onze klanten;
- Je denkt graag in oplossingen en hebt oog voor verbeteringen in bijvoorbeeld werkprocessen en procedures;
- Je bent graag onder mensen, bent sociaal en kan gemakkelijk omgaan met verschillende soorten mensen;
- Je bent kostenbewust en hebt een proactieve houding, je voelt goed aan wanneer je iets zelf kunt afhandelen en wanneer je iets beter kan afstemmen;
- Je bent gestructureerd; je hebt MBO of HBO werkniveau, een rijbewijs en je bent in het bezit van een auto;
- Je bent woonachtig in (de buurt van) Den Haag;
- Je spreekt Nederlands.
Wat biedt Terre des Hommes
- Een functie waarin je echt het verschil kunt maken voor kinderen die slachtoffer zijn van uitbuiting;
- Meebouwen aan de ontwikkeling van het het merk Terre des Hommes en haar fondsenwerving programma;
- Een internationale organisatie met bevlogen collega’s, die elk vanuit hun eigen discipline bijdragen aan het stoppen van kinderuitbuiting;
- Prima arbeidsvoorwaarden passend binnen de goededoelensector, met onder andere een pensioenregeling en 25 vakantiedagen (op basis van 36 uur). Het salaris voor deze functie (schaal 4) ligt tussen de € 2491,25 en € 2988,96 bruto per maand op basis van 36 uur en is afhankelijk van jouw kennis en ervaring. De positie van Front Office Assistent is voor 32 uur per week, het salaris zal dus verdisconteerd worden naar 32 uur.
- Een goed bereikbaar kantoor midden in het bruisende Den Haag, de stad van mensenrechten en (internationale) politiek. We bieden flexibele werktijden en we werken hybride.
Enthousiast
Kom jij onze organisatie versterken en wil je onderdeel worden van een dynamisch internationaal team?
Reageer dan snel en upload je cv en motivatie uiterlijk op 2 juni 2023 voor 12.00 uur pm (CET).
Solliciteer hier.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Aisha Ponsen | Terre des Hommes via email a.ponsen@tdh.nl of telefonisch via 06-30485956.