Terre des Hommes logo
Onze missieWat we doenOnze winkelsZoeken
Doneer
Strijd mee
HomeOnze missieWat we doenOnze winkelsZoekenDoneerStrijd mee
ActueelPublicatiesOnze organisatieRegio's
Actueel

Sweetie campagne in de top 10 "meest iconische werk van de afgelopen 30 jaar"

26 april 2019

Het was wereldnieuws: met behulp van een virtueel lokmeisje genaamd Sweetie, slaagde we erin om binnen tien weken meer dan 1000 mannen op te sporen die zich schuldig maakten aan misbruik van Filipijnse kinderen via de webcam. Onze Sweetie campagne is een ongekend succes waar we eerder al vele reclameprijzen voor ontvingen, waaronder drie Gouden Lampen en een Grand Prix.

Onze missieWat we doenOnze winkelsZoeken
DoneerStrijd mee
ActueelPublicatiesOnze organisatieRegio'sLanden
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Aanmelden